دوشنبه 10 ارديبهشت 1403  

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران و مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران؛

نشست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران تهران

  • خلاصه :راه خروج از مدیریت جزیره‌ای در فرهنگ مدیریت و مراکز همسو، ایجاد همکاری منظم و هم‌فکری سازمان‌ها در خروج از مشکلات جامعه روحانیت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین کبیریان رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در این دیدار گفت: تعاملات همه‌جانبه با دفتر تبلیغات اسلامی باعث افزایش، رشد و تعالی اخلاقی جامعه روحانیت خواهد شد که این همکاری‌ها در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی با دفتر تبلیغات اسلامی است. همچنین باتوجه‌به تعدد و پراکندگی حوزه‌های علمیه در استان تهران افزود: این استان بیش از 11.500 نفر طلبه فارغ‌التحصیل را دارا است که این افراد با آموزش‌های تخصصی مرتبط و موردنیاز می‌توانند نقش مؤثری در رشد شاخصه‌های فرهنگی و دینی در کشور داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا فجری رئیس‌دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران ضمن معرفی اجمالی بخش‌های گوناگون، توانمندی‌های واحدهای مختلف دفتر تبلیغات اسلامی و گزارشاتی از فعالیت‌های تعاملاتی اخیر این مرکز؛ درخواست ایجاد کمیته همکاری برای تسریع و بهبود عملکرد فعالیت‌های مشترک، آگاهی از جزءبه‌جزء فعالیت‌های صورت‌گرفته را مطرح کردند.

وی در اعلام آمادگی در جهت هر گونه فعالیت آموزشی و فرهنگی و در خصوص مدیریت جزیره‌ای مسائل و موضوعات فرهنگی امروزه کشور افزود: یکی از راه‌های خروج از این ساحت مدیریتی تشکیل کارگروه‌های تبلیغی - تخصصی و معرفی این افراد به مراکز دیگر است. یعنی شناسایی افراد دغدغه‌مند برای تشکیل گروه‌های تبلیغی و تخصصی جهت به‌کارگیری افراد در مراکز دینی و ایجاد امواج تغییر فرهنگی مثبت در سطح پایتخت.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
 (مدیریت پرتال)
021-66965119
تهران-خیابان انقلاب-پلاک951
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما