دوشنبه 10 ارديبهشت 1403  

print

به همت اداره آموزش و توانمندسازی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران؛

دوره آموزشی تندخوانی در عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد

  • خلاصه : مقام معظم رهبری مدظله‌العالی: من هر زمانی که به یاد کتاب و وضع کتاب در جامعه خودمان می‏‌افتم، قلباً غمگین و متأسف می‏‌شوم. این به‌خاطر آن است که در کشور ما به هر دلیلی که شما نگاه کنید، باید کتاب حداقل ده برابر این میزان، رواج و توسعه و حضور داشته باشد. اگر به دلیل‏ پرچم‌داری تفکر اسلامی و حاکمیت اسلام به‌حساب بیاورید، این معنا صدق می‏‌کند، چون اسلام به کتاب‌خواندن و نوشتن، خیلی اهمیت‏ می‏‌دهد. اگر هر منصفی به بیانات نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه (ع) و پیشوایان اسلام نگاه کند و ببیند که اینها در چه‏ زمانی به کتاب و کتاب‌خوانی دعوت می‏‌کردند و فرامی‌خواندند، همه‏ افسانه‏‌ها از ذهنش شسته خواهد شد و خواهد فهمید که دشمنان اسلام‏ راهی جز این نداشتند که افسانه‏‌های کتاب‏سوزی و کتاب ‌ستیزی را بر سر زبان‌ها بیندازند، چون اسلام پرچم‌دار کتاب‌خوانی است. کتاب، نقش و جایگاه مخصوصى دارد. جای کتاب را هیچ‌چیزی پر نمی‌کند. کتاب را باید ترویج کرد، مردم باید به کتاب‌خوانی عادت کنند و کتاب وارد زندگی بشود.

به گزارش روابط‌عمومی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران، قتل زاد مدیر مدرسه تابستانه "فصل بالندگی" گفت: ایجاد مسیرهای عصبی جدید و تقویت مسیر عصبی باعث تقویت ذهن و هوش می‌شود. تندخوانی مهارتی است که با فراگرفتن آن علاوه بر افزایش سرانه مطالعه باعث آسان‌سازی اقناع مخاطب در امور تبلیغی می‌شود.

وی افزود: ایجادشدن مسیر عصبی جدید از طریق فراگرفتن این مهارت و تقویت آن با تمرین، باعث تقویت ذهن و هوش خواهد شد. به همین دلیل دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران در نظر گرفت تا دوره مقدماتی تندخوانی را در حوزه خواهران حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار نماید.

وی در خصوص این کارگاه افزود: این دوره با حضور استاد جلالیان، برای 30 طلبه خواهر در ده جلسه 90 دقیقه‌ای برگزار گردید که مجموعاً 450 نفرساعت در این دوره آموزش دیدند و برنامه بلندمدت این مرکز افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در نیم‌سال تحصیلی جدید است که نهایتاً منجر به تربیت مربی شود.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
 (مدیریت پرتال)
021-66965119
تهران-خیابان انقلاب-پلاک951
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما