دوشنبه 10 ارديبهشت 1403  

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران؛

مصاحبه با بیش از 400 نفر از شرکت کننده گفتمان نخبگان علوم انسانی در نمایندگی تهران

  • خلاصه :دعوت و استقبال از 400 شرکت کننده طرح گفتمان نخبگان علوم انسانی در دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران انجام شد که حدود 200 نفر از آنها نمره قبولی را جهت شرکت در مرحله بعد دریافت کردند.

حسام شهرابی فراهانی معاون آموزشی طرح گفتمان در پاسخ به چیستی این طرح گفت: هدف اصلی این است که دانشجویان نخبه رشته‌های اصلی علوم انسانی، در طی یک برنامه علمی، آموزشی و پژوهشی بلندمدت، بتوانند به عنوان پژوهشگران، صاحب‏نظران و اساتید آینده، در عرصه‌های انتقادی علوم انسانی مدرن و همچنین در زمینه رویکردهای اسلامی به علوم انسانی فعال باشند.

وی در پاسخ به اینکه چه اهدافی را این طرح شامل می شود افزود: ازجمله اهداف این طرح میتوانیم به آموزش مبانی نظری علوم انسانی مدرن، تقویت و ایجاد انگیزه جهت انجام فعالیت های علمی، گفتمان سازی در حوزه  مطالعات انتقادی علوم انسانی، ترویج روحیه آزاد اندیشی و ایده پردازی در ساحت علوم انسانی_اسلامی و آموزش علوم و مبانی اسلامی در راستای تقویت توان نظریه پردازی در علوم انسانی اشاره کرد.

شهرابی فراهانی در خصوص مراحل جذب دانشجویان افزود: به طور کلی جذب قطعی افراد جهت دوره 5 ساله این طرح در شش مرحله انجام می شود که در حال حاضر مرحله دوم آن به اتمام رسیده است.

وی درباره تعداد مصاحبه شوندگان گفت:در این مرحله حدود 400 نفر مصاحبه شونده حضور داشتند که 200 نفر از آنها نمره قابل قبول برای شرکت در مرحله ورود به دوره گفتمان نخبگان علوم انسانی را دریافت کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
 (مدیریت پرتال)
021-66965119
تهران-خیابان انقلاب-پلاک951
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما