شنبه 8 ارديبهشت 1403  

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران :

ورود به میدان در دو بستر آموزشی و اجرایی حوزویان نقش مهمی در رفتار نسل های اجتماعی امروزه و آینده دارد

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران در دیدار با تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: ورود به میدان در دو بستر آموزشی و اجرایی حوزویان نقش مهمی در رفتار نسل های اجتماعی امروزه و آینده دارد. آگاهی به مسائل روز مانع از ایجاد هرج و مرج در کشور می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران، حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی ضمن معرفی بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان کرد: تمرکز این دفتر  بیشتر بر گروه های مرجع است تا گروه های در خیابان. یعنی علاوه بر کارهای پژوهشی و تحقیقاتی، دیدگاهی مسئله محور، بر قضایا و مشکلات موجود دارد.

وی در خصوص مشاوره در آستان مقدس حرم عبدالعظیم افزود: این طرح در کلان شهرهایی مثل مشهد و در حرم مطهر امام هشتم در حال برگزاری است. این مهم در دو بستر آموزشی و حوزه اجرایی و عملیاتی قابل انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ الاسلامی با توجه به ظرفیت  معاونت هنر ،رسانه و فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: یکی از بخش های به  روز در  این معاونت  توانایی پردازش تصاویر مختلف مذهبی به صورت سه بعدی است که این امکان تنها در کشور هایی مثل آمریکا و چین  وجود دارد و برای تهیه این تصاویر میتوان از این مکان مقدس تصاویر به صورت آنلاین تهیه کرد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین عزیزی رئیس اداره تعاملات و ارتباطات نمایندگی تهران  در رابطه با توانمندسازی حوزویان مرتبط با این مکان مقدس بیان کرد: درصورتی که طلاب و اساتید نیازمند آموزش های نوین در رابطه با امور تخصصی باشند این بستر وجود دارد تا با استفاده از ظرفیت های آموزشی نمایندگی تهران این امر صورت گیرد

وی گفت : افرادی که از دفتر تبلیغات اسلامی درمراکز فرهنگی  دیگر مشغول به کار می شوند  به دلیل اعتماد عمومی که ناشی از کار تخصصی است مورد پذیرش و مقبولیت قرار میگیرند

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر رئیس تولیت آستان مبارک عبد العظیم حسنی (ع) ضمن خوشامد گویی  با توجه به جریان سازی های اخیر کشور افزود: فوت ناگهانی مرحومه مهسا امینی نشان داد که دشمنان انقلاب اسلامی هر روز و در هر لحظه به دنبال راه های جدید نفوذ و تشویش اذهان عمومی هستند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، هم چنین این شرایط نشان از مهجوریت حوزویان و حوزه های سراسر کشور است.

وی گفت : آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی آمادگی  همکاری همه جانبه با دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم جهت کار فرهنگی در زمینه ای مختلف را دارد و با توجه به ظرفیت بالای علمی و پژوهشی و فرهنگی  دفتر تبلیغات اسلامی طرح ها خیلی توانمند و فاخر در مراکز فرهنگی جامعه به خصوص در حرم مطهر می توان انجام داد

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
 (مدیریت پرتال)
021-66965119
تهران-خیابان انقلاب-پلاک951
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما