شنبه 1 ارديبهشت 1403  

print

طی حکمی صورت گرفت: انتصاب حجت الاسلام و المسلمین عزیزی به عنوان رئیس اداره ارتباطات و تعاملات

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران در حکمی حجت الاسلام و المسلمین داوود عزیزی را به عنوان رئیس اداره تعاملات و ارتباطات منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران حجت الاسلام و المسلمین شیخ الاسلامی در این حکم خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی آورده است:

نظر به توانمندی ، تعهد و سابقه برجسته شما در دفترتهران ؛ جنابعالی را به عنوان "رئیس اداره تعاملات و  ارتباطات نمایندگی تهران" منصوب می کنم.

تعریف شرح وظیفه و ماموریت دفتر تهران به برقراری تعاملات و جایگاه خاص این فعالیت ویژه در دوره جدید نمایندگی تهران؛ اهمیت این اداره را بیش از پیش نشان می دهد.

در عین حال انتظار می رود امور زیر در دوره جدید تحقق یابد:

1-تلاش برای تحقق دستور رهبر معظم انقلاب در ایجاد سامانه نظام مند تعاملات دفتر با اهالی نخبگان و فرهیختگان هنری ، فکری و فرهنگی

2-برقراری تعاملات موثر و مرتبط با سابقه قطب ها و معاونت ها و مراکز عملیاتی دفتر در داخل و خارج سازمان برای پیشبرد اهداف مساله محوری

3-تدوین نقشه جامع تعاملات نمایندگی تهران مبتنی بر پنج محور ظرفیت ها، نیازها ، سازمان های مرتبط ، اهداف و اولویت در تعاملات به همراه سند اقدام تعاملات

4-تاسیس هیئت اندیشه ورز مرتبط با فعالیت های تعاملاتی

5-تلاش برای درآمد زایی موثر با هدف قراردادن جذب مشارکت حداقل سه برابر بودجه برنامه ای سالیانه نمایندگی

امیدوارم در این جایگاه نیز همچون فعالیت های گذشته موفق باشید و تلاش همه ما موجبات رضایت حضرت ولی عصر ارواحنا فداه را فراهم آورد.

رونوشت:

      

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
 (مدیریت پرتال)
021-66965119
تهران-خیابان انقلاب-پلاک951
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما