جمعه 31 فروردين 1403  

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران ؛ 213 مبلغ خواهر و برادر در محرم 1444 به مناطق شهر تهران و شهرستان های این استان اعزام گردید

  • خلاصه :اعزام 213 نفر از مبلغان خواهر و برادر به دو صورت حقیقی و مجازی با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری و نیازهای روز جامعه به مناطق مختلف شهری و استانی تهران اعزام گردید.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران، حجت الاسلام و المسلمین موسوی رئیس اداره اعزام و توانمند سازی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران بیان داشت: تبلیغ دین همواره در اسلام، از جایگاه بسیار ارزشمندی برخوردار بوده و از اهداف رسالت انبیای الهی و مهمترین بخش رسالت آن، تبلیغ معارف دینی و هدایت انسان ها و جلوگیری از ترویج انحرافات در گذشته و حال بوده و چه بسا در جامعه کنونی از مهمترین رسالت های حوزه های علمیه تبلیغ دین، ترویج اخلاق و انسانیت، جهاد تبیین در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اعتقادی می باشد که دفتر تبلیغات اسلامی در رأس آن به عنوان نهادی حوزوی- تبلیغی در مناسبت های مختلف ادای وظیفه نموده و اقدام به اعزام مبلغ می نماید.

وی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران در دهه اول محرم الحرام 1444 ه.ق تعداد 213 مبلغ  را از طریق ثبت نام در سامانه سمتا اعزام نموده است. و محوریت موضوعات در این اعزام با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نیاز روز جامعه همچون جهاد تبیین، فرزند آوری و ازدیاد نسل شیعه، حجاب و عفاف، نهضت عاشورا، نقش اجتماعی زنان در حادثه عاشورا،  موانع استحکام خانواده، روش های برقرای ارتباط موفق بین زوجین و ... بوده که توسط مبلغان در جلسات سخنرانی، منازل، مساجد و حسینیه های مناطق مختلف و به صورت مجازی در شبکه های اجتماعی مطرح گردیده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با توجه به حضور فعال مردم و گسترش بینش مذهبی و دینی جامعه افزود: لازم است در سال های آینده مبلغان بیشتری در عرصه تبلیغ وارد شده و سطح گسترده تری از استان را تحت پوشش قرار دهند و دِین خود را به اسلام و حوزه ادا نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
 (مدیریت پرتال)
021-66965119
تهران-خیابان انقلاب-پلاک951
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما