پنجشنبه 30 فروردين 1403  

print

در راستای بهبود عملکرد ، تعاملات و برنامه ریزی:

دیدار از مدارس علمیه خواهران سطح استان تهران توسط اداره اعزام و توانمندسازی مبلغات

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران، حجت الاسلام و المسلمین موسوی رئیس اداره اعزام و توانمند سازی مبلغان استان تهران گفت: وجود بیماری کرونا در چندسال پیش و همه گیری این ویروس بازدید از مدارس علمیه استان تهران غیر ممکن بود اما با آغاز واکسیناسیون و بهبود شرایط محیطی دوباره توانایی بازدید از این مراکز و ایجاد طرح های مدون برای مبلغات سطوح 4،3،2 فراهم گردیده است. کارشناس ساماندهی و اعزام خواهران سیده مائده قتل زاد اظهار داشت: دفتر تبلیغات آنگونه که شایسته است به مدارس علمیه خواهران که مهد فعالیت های دفتر می تواند باشد معرفی نشده و حوزه های علمیه از فعالیت های دفتر به طور خاص مطلع  نبوده و بعضاً فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی را هم راستا و موازی با سازمان تبلیغات اسلامی می دانند.

کارشناس آموزش‌های کاربردی خواهران نمایندگی تهران مریم رضایی در این دیدارها، ضمن معرفی کامل دفتر تبلیغات ، تاریخ تاسیس ، هدف از تاسیس و مجموعه فعالیت های آن به ترغیب و تشویق مبلغان خواهر جهت ثبت نام و تشکیل پرونده تبلیغی در سامانه سمتا ، شرکت در دوره های آموزش حضوری و مجازی و نیز اهمیت شناخت فعالیت های دفتر پرداختند.

وی افزود: این واحد در تلاش است ضمن ارائه بروشور ها، پوسترها و کلیپ های راهنمای صوتی و تصویری، اطلاعات لازم را در اختیار مدیران، معاونین و طلاب حوزه های علمیه قرار دهد تا شناخت حوزه ها نسبت به اعزام و توانمندسازی مبلغات، مرکز ملی پاسخگویی به سوالات، فعالیت های دفتر در زمینه فضای مجازی ، هنر و رسانه، مرکز نوآوری های اشراق و پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی افزایش یافته و مبلغین به اهمیت و ضرورت جایگاه تبلیغ در سطوح مختلف اجتماع اعم از خانواده، اجتماع و .... پی ببرند.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
 (مدیریت پرتال)
021-66965119
تهران-خیابان انقلاب-پلاک951
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما