پنجشنبه 30 فروردين 1403  

print

معاون جدید فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی:

دفتر تبلیغات اسلامی یک سازمان پیشرو در فضای مجازی، هنر و رسانه است

  • خلاصه :معاون جدید فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی بعنوان یک سازمان پیشرو در فضای مجازی، هنر و رسانه است و باید این اهمیت و جایگاه را درک کرد.
به گزارش تبلیغ نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی در آیین تکریم و معارفه معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی بعنوان یک سازمان پیشرو در فضای مجازی، هنر و رسانه است و باید این اهمیت و جایگاه را درک کرد و قریب به دو سال است که با تأسیس معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه و حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده سرعت ویژه ای پیدا کرد.
وی گفت: بنده از اعتماد ریاست دفتر تبلیغات اسلامی هم به جهت سپردن مسئولیت دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران و هم اکنون که معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی را بر عهده بنده گذاشتند، تشکر می کنم.
معاون جدید فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: بنده خودم را موظف می دانم که از حجت الاسلام والمسلمین علیزاده تشکر کنم و از قدیم که با ایشان کار کردم، رشد مجموعه و کارمندانشان را، رشد و اعتلای خودشان می دانند و بنده که اینجا ایستاده ام، همه اش از لطف و مرحمت حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده است.
وی افزود: بنده درخواست و نیاز دارم که معاونین، مدیران و متخصصین دفتر تبلیغات اسلامی و مدیران و کارکنان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه این دفتر به بنده کمک کنند و ما همه چیز را از ارباب خودمان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) داریم و از خداوند می خواهم که در این راه شرمنده او نباشیم.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
 (مدیریت پرتال)
021-66965119
تهران-خیابان انقلاب-پلاک951
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما