جمعه 10 فروردين 1403  

print

آرشیو

دوره مقدماتی چالش های اخلاق کنشگری اجتماعی روحانیت در دفتر تبلیغات اسلامی تهران

اسلام، دین اخلاقیات است و آموزش‌های اخلاقی این دین الهی از مهم‌ترین آموزش‌های تاریخ تعلیم‌وتربیت بشری محسوب می‌شود. از همین رو هدف از بعثت انبیا تزکیه انسان‌ها از رذایل اخلاقی و از ویژگی‌های بارز انبیای الهی داشتنِ حسن اخلاق بیان شده است؛ پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و اله و سلم می‌فرمایند: انما بعثت لاتمم مکارم‌الاخلاق؛ همانا من برای به کمال رساندن صفات نیکوی اخلاقی برانگیخته شده‌ام.

ایجاد طرح سپهر دانش و معرفت در راستای فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فجری بر تعامل و همکاری سه ضلع آموزش‌وپرورش، دبیران و فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی جهت ایجاد نسل جدید با درون‌مایه دینی و فرهنگی تازه برای پاسخگویی به آیندگان تأکید کردند.

دیدار صمیمانه دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فجری؛ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران: ما به دنبال طلبه معتقد و هنرمند هستیم که این امر باید از طریق مؤلفه‌هایی که در بخش نظارت و ارزیابی وزارت ارشاد وجود دارد سنجیده شوند که در طول فعالیت‌های هنری خویش به ارزش‌های دینی و اخلاقی پایبند باشد.

دیدار کارکنان نمایندگی تهران با معاونت فرهنگی و تبلیغی و اعضای آن

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با تأکید بر میزان متنوع بودن فعالیت‌های فرهنگی در تهران، بر پایین‌بودن بعضی از این فعالیت‌ها با بودجه‌های پایین خاطرنشان کرد.

دوره آموزشی تندخوانی در عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد

مقام معظم رهبری مدظله‌العالی: من هر زمانی که به یاد کتاب و وضع کتاب در جامعه خودمان می‏‌افتم، قلباً غمگین و متأسف می‏‌شوم. این به‌خاطر آن است که در کشور ما به هر دلیلی که شما نگاه کنید، باید کتاب حداقل ده برابر این میزان، رواج و توسعه و حضور داشته باشد. اگر به دلیل‏ پرچم‌داری تفکر اسلامی و حاکمیت اسلام به‌حساب بیاورید، این معنا صدق می‏‌کند، چون اسلام به کتاب‌خواندن و نوشتن، خیلی اهمیت‏ می‏‌دهد. اگر هر منصفی به بیانات نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه (ع) و پیشوایان اسلام نگاه کند و ببیند که اینها در چه‏ زمانی به کتاب و کتاب‌خوانی دعوت می‏‌کردند و فرامی‌خواندند، همه‏ افسانه‏‌ها از ذهنش شسته خواهد شد و خواهد فهمید که دشمنان اسلام‏ راهی جز این نداشتند که افسانه‏‌های کتاب‏سوزی و کتاب ‌ستیزی را بر سر زبان‌ها بیندازند، چون اسلام پرچم‌دار کتاب‌خوانی است. کتاب، نقش و جایگاه مخصوصى دارد. جای کتاب را هیچ‌چیزی پر نمی‌کند. کتاب را باید ترویج کرد، مردم باید به کتاب‌خوانی عادت کنند و کتاب وارد زندگی بشود.

دوره آموزشی_مهارتی مکالمه عربی با لهجه عراقی با همکاری مجمع جهانی شیعه شناسی برگزار گردید

وجود چند گویش در همه کشورها، در یک‌زبان واحد وجود دارد به همین دلیل گویش یا لهجه عراقی در پیاده‌روی اربعین کمک شایانی به علاقه‌مندان این امر فرهنگی و زائران حسینی می‌نماید.

مصاحبه با بیش از 400 نفر از شرکت کننده گفتمان نخبگان علوم انسانی در نمایندگی تهران

دعوت و استقبال از 400 شرکت کننده طرح گفتمان نخبگان علوم انسانی در دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران انجام شد که حدود 200 نفر از آنها نمره قبولی را جهت شرکت در مرحله بعد دریافت کردند.

برگزاری دوره مقدماتی چالش های اخلاق کنشگری اجتماعی روحانیت در دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران

اخلاق یکی از موضوعات بسیار مهم انسانی است و توقع مردم از حوزه های علمیه بیش از هر چیز رعایت اخلاقیات است.در واقع اخلاق نماد تمیز روحانی بودن از روحانی نما بودن است.

کارگاه آموزشی پیش از ازدواج و مهارت های همسرگزینی در مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) استان تهران

مسئله ازدواج یکی از مهم ترین و حساس ترین تصمیمات در زندگی هر شخصی محسوب می‌شود که باید با شناخت و آگاهی کامل نسبت به یکدیگر و با استفاده از مهارت های پیش از ازدواج صورت گیرد و به عبارتی کسب مهارت های پیش از ازدواج پایه و اساس زندگی‌های شخصی و حتی اجتماعی را تشکیل می‌دهد

123456789>>>
ravabet.omomi@dte.ir
 (مدیریت پرتال)
021-66965119
تهران-خیابان انقلاب-پلاک951
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما