جهان اسلام
vaezi 1
رييس دفتر تبليغات اسلامي: هيچ ارزشي بالاتر از خدمت به اسلام و دين وجود ندارد رييس دفتر تبليغات اسلامي با بيان اينكه انسان در هر مسئوليتي بايد وظيفه خود را به درستي انجام دهد، گفت: هيچ ارزشي بالاتر از خدمت به اسلام و دين نيست.
به گزارش روابط عمومي و اموربين الملل دفتر تبليغات اسلامي، حجت الاسلام و المسلمين دكتر احمد واعظي در مراسم معارفه معاون پژوهشي پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي ضمن گراميداشت شهداي انقلاب اسلامي، گفت: اين افراد براي دفاع از حريم ولايت و مرجعيت به ميدان آمدند و براي اسلام فداكاري كردند كه اين مسئله هرانساني را نگران مي سازد كه آيامي تواند در برابر اين فداكاري ها، از خودگذشتگي ها و شهادت طلبي ها پاسخگو باشد.
وي افزود: هرچه براي ارتقاي دين خدا و پاسداري از آرمان ها تلاش كنيم اما به هرجهت وظيفه اي كه مانسبت به اين فداكاري ها و از خودگذشتگي ها و شهادت طلبي ها داريم يك نگراني دائمي را براي ما به همراه دارد.
رئيس دفتر تبليغات اسلامي ادامه داد: اينكه انسان مراقب باشد تا مسئوليتي را كه پذيرفته است به درستي انجام دهد امري طبيعي است اما نبايد اين نگراني باعث شود كه ما از پذيرفتن مسئوليت ها خودداري كنيم.
وي با بيان اينكه پرداختن به درس و بحث بسيار خوب است گفت: اما نبايد فراموش كرد كه خدمت به تشيع آن هم به احسن وجه داراي ارزش و پاداشي گرانبهاست كه بايد آنرا پاس داشت.
حجت الاسلام و المسلمين دكتر واعظي خاطرنشان كرد: كساني كه با درس، بحث و تحقيق انس گرفته اند و ايثار مي كنند وسمت هاي اجرايي را مي پذيرند بايد بدانند كه خداوند از آنها دستگيري خواهد كرد و اگر داراي نيت خالصانه اي باشند به طور قطع خداوند بر
بركت علم آنها خواهد افزود.
وي با بيان اينكه اگر حقيقت و عبوديت را پرورش دهيم نور حقيقي به قلب ما مي تابد، گفت: ما در اين دنيا آمده ايم تا اگر زرنگ و عاقل باشيم جوهره عبوديت خود را عرضه كنيم.
رئيس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم خاطرنشان كرد: كساني كه ايثار مي كنند و خدمت اجتماعي را محقق مي دارند به طور قطع مورد اقبال درگاه خداوند هستند و اميدواريم خداوند بركات كار علمي آنها را بيشتر كند.
وي در پايان خاطرنشان كرد: هيچ ارزشي بالاتر از خدمت به اسلام و دين وجود ندارد و از خداوند منان خواستارم همه افرادي كه در مجموعه دفتر تبليغات اسلامي زندگي مي كنند داراي اخلاص و بركت باشند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما