جمعه 14 ارديبهشت 1403  

print

در راستای تعاملات دفتر تبلیغات اسلامی اسلامی تهران با دفتر مرکزی ؛دیداررئیس و کارشناسان اداره توانمند سازی دفتر تبلیغات اسلامی اسلامی تهران با مسئولین مرکز آموزش های کاربردی انجام پذیرفت

  • خلاصه :دیداررئیس و کارشناسان اداره توانمند سازی دفتر تبلیغات اسلامی اسلامی تهران با واحد آموزش مرکز آموزش های کاربردی دفتر مرکزی با هدف تعاملات بیشتر جهت پیشبرد اهداف آموزشی انجام پذیرفت

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی تهران، حجت الاسلام والمسلمین عزیزی رئیس اداره اعزام و توانمند سازی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی تهران گفت: در راستای تعاملات بیشتر و هدفمند در حوزه آموزش مبلغات تهران جلسه ای با رویکرد آشنایی واحد آموزش خواهران تهران با دوره ها و فضای آموزشی مرکز آموزش ها برگزار گردید.

طی این دیدار، ضمن آشنایی همکاران، در رابطه با مباحثی همچون دوره های کوتاه مدت و بلند مدت برگزار شده برای طلاب و خانواده هایشان در تهران و قم و نحوه فعالیت های آموزشی مرکز و رویکرد واحد آموزش در آینده صحبت شد.

به دلیل اهمیت آموزش ویژه کودکان و مهارت افزایی مبلغات فعال در مدارس آموزش و پرورش، دیداری با کارشناس آموزش تربیت مربی خردسالان انجام شد. در این دیدار گفتگویی در رابطه با نحوه برگزاری دوره های تربیت مربی کودکان و درخواست استفاده و حضور بیشتر اساتید خواهر در دوره های مبلغات تهران صورت گرفت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
 (مدیریت پرتال)
021-66965119
تهران-خیابان انقلاب-پلاک951
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما