پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403  

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران ؛کارگاه آموزشی روان شناسی نوجوان در حوزه علمیه قاسم ابن الحسن (ع) برگزار شد

  • خلاصه : با هدف توانمندسازی مبلغان خواهر فعال در مدارس آموزش و پرورش حوزه علمیه قاسم ابن الحسن(ع)، کارگاه آموزشی روان شناسی و ارتباط موثر با نوجوان در محل حوزه علمیه قاسم ابن الحسن (ع) برگزار شد.

 با هدف توانمندسازی مبلغان خواهر فعال در مدارس آموزش و پرورش حوزه علمیه قاسم ابن الحسن(ع)، کارگاه آموزشی روان شناسی و ارتباط موثر با نوجوان در محل حوزه علمیه قاسم ابن الحسن (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عممی دفتر تبلیغات اسلامی  تهران ، حجت الاسلام والمسلمین عزیزی رئیس اداره اعزام و توانمند سازی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی تهران گفت: در راستای توانمندسازی مبلغات فعال در مدارس آموزش و پرورش حوزه علمیه قاسم ابن الحسن(ع) و به درخواست مسئول آموزش حوزه، کارگاه آموزشی روان شناسی نوجوان و ارتباط موثر در محل حوزه برگزار شد.

 وی گفت: این کارگاه از سلسله گارگاههاهی تربیت مبلغ مدارس آموزش و پرورش است که برای  مبلغات فعال در مدارس آموزش و پرورش جهت ارتقای کیفیت امر تبلیغ و با همکاری مرکز آموزش های کاربردی برگزار گردید.

شایان ذکر است این دوره آموزشی  با سرفصل های روانشناسی نوجوانان در حوزه روابط عاطفی ، روانشناسی نوجوانان در حوزه فضای مجازی و اینترنت، روانشناسی نوجوانان در حوزه برنامه ریزی زندگی ، روانشناسی نوجوانان در حوزه استقلال فردی و روانشناسی نوجوانان در حوزه پیدا کردن هویت خود در قالب یک کارگاه 18 ساعته در سه جلسه با تدریس دکتر عابدینی و با حضور 25 نفر از طلاب به اتمام رسید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
 (مدیریت پرتال)
021-66965119
تهران-خیابان انقلاب-پلاک951
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما