جمعه 10 فروردين 1403  

print

آرشیو

میلاد چهارمین اختر تابناک حدیث کسا، داماد رسول خدا، همراه دخت نبی اکرم، امیر مظلومان، پدر یتیمان حضرت علی علیه السلام بر تمامی عارفان و عاشقان جهان مبارک باد

اَکْبَرُ الْعَیْبِ اَنْ تَعیبَ ما فیکَ مِثْلُهُ بزرگترین عیب آن است که صفتى را عیب دانى که مانند آن در خودت باشد.

انتشار گاهنامه نقد و تحلیل با موضوع فیلم «فسیل» اثر کریم امینی

منتقد سینما و کارشناس فضای مجازی و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی تهران در نقد تحلیل فیلم فسیل نوشت: ملغمه‌ای از شوخی‌های دم‌دستی و اگزوتیک با ادویه جنسی نمی‌تواند سطح عالی سینمای کمدی در این کشور باشد. کشوری که آوازه‌ی هنرمندان شوخ‌طبعش به جهان و جهانیان رسیده است.

قالَ الإمام الجواد (ع): معاشرت و همنشینی با بی خردان و افراد لااُبالی سبب فساد و تباهی اخلاق خواهد شد؛ و معاشرت و رفاقت با خردمندان هوشیار، موجب رشد و كمال اخلاق می باشد

قالَ الإمام الجواد (علیه السلام): معاشرت و همنشینی با بی خردان و افراد لااُبالی سبب فساد و تباهی اخلاق خواهد شد؛ و معاشرت و رفاقت با خردمندان هوشیار، موجب رشد و كمال اخلاق می باشد.(كشف الغمّه، ج 2، ص 349)

رویداد ملی زنگ بهشت

در نظر داریم طرح، ایده، دستاورد، خلاقیت و اقدامات موثری که مبلغین و طلاب توانسته‌اند با ذوق و مهارت خود در محیط مدرسه و تعامل با دانش آموزان به وجود بیاورند را شناسایی کرده و مقدمات تقویت و توسعه این خلاقیت و نوآوری‌ها را به وجود بیاوریم.

امام باقر علیه السّلام می فرمایند: همانا آن کسی از شما که دانش را آموزش دهد، پاداشی برابر دانش آموز دارد و البته آموزگار بر دانش آموز فضیلت و برتری دارد. پس دانش را از حاملان آن فراگیرید و آن سان که عالمان به شما آموخته اند، آن را به برادرانتان بیاموزید.

امام باقر علیه السّلام می فرمایند: همانا آن کسی از شما که دانش را آموزش دهد، پاداشی برابر دانش آموز دارد و البته آموزگار بر دانش آموز فضیلت و برتری دارد. پس دانش را از حاملان آن فراگیرید و آن سان که عالمان به شما آموخته اند، آن را به برادرانتان بیاموزید. (اصول کافی، ج 1، ص 35)

قال رسول الله(ص): مَن أحیی لَیلَةَ القَدرِ حُوِّلَ عَنهُ العَذابُ إلَی السَّنَةِ القابِلَةِ (اقبال الأعمال، ج1، ص 345) هر کس شب قدر را احیا بدارد ، تا سال آینده عذاب از او بر داشته می‏شود

قال رسول الله(ص): مَن أحیی لَیلَةَ القَدرِ حُوِّلَ عَنهُ العَذابُ إلَی السَّنَةِ القابِلَةِ (اقبال الأعمال، ج1، ص 345) هر کس شب قدر را احیا بدارد ، تا سال آینده عذاب از او بر داشته می‏شود.

1234>>>
ravabet.omomi@dte.ir
 (مدیریت پرتال)
021-66965119
تهران-خیابان انقلاب-پلاک951
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما