شنبه 8 ارديبهشت 1403  

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با همکاری آموزش‌وپرورش استان تهران انجام شد؛

ایجاد طرح سپهر دانش و معرفت در راستای فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :حجت‌الاسلام‌والمسلمین فجری بر تعامل و همکاری سه ضلع آموزش‌وپرورش، دبیران و فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی جهت ایجاد نسل جدید با درون‌مایه دینی و فرهنگی تازه برای پاسخگویی به آیندگان تأکید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین فجری رئیس‌دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران در خصوص این همکاری بیان کرد: راه ارتباطی بین مربیان و آموزش‌وپرورش در امور دینی و فرهنگی باید فراهم باشد تا به‌واسطه انتقال تجربیات در امور آموزشیِ متفاوت، امکان برنامه‌ریزی برای نسل‌های آینده فراهم باشد.

گودرزی مدیر امور فرهنگ عمومی و سبک زندگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تغییرات و تحولات اخیر در جامعه افزود: نسل‌های جدید مدیریت امور را در نسل جوان سخت کرده‌اند و این امر به دلیل وجود روحیه حقیقت‌طلبی آنان است. ادبیات سنتی پاسخگوی امروزه جوانان نیست.

وی در خصوص اهمیتِ نقش آموزش‌وپرورش در ایجاد نسل‌های کارآمد آینده افزود: ما نیازمند دبیران و متخصصان آموزشی هستیم که فلسفه وجودی خودشان را درک کرده باشند و در این راستا باید افرادی را مورد پذیرش قرار دهیم که ارتباط درونی و روحی قوی و مؤثری با خود داشته باشند.

در این دیدار عده‌ای از دبیران متخصص در حوزه‌های روان‌شناسی و مشاوران مدارس به دغدغه‌های دانش‌آموزان و مشکلات موجود در مدارس پرداختند که مهم‌ترین آنها اعم از: عدم آگاهی دوطرفه در توجه به نیازهای جوان امروزه، پایین‌بودن جایگاه معاونین پرورشی در مدارس، عدم شناخت هویت فردی در زمان حاضر و آینده، ایجاد حس سوءظن به خداوند متعال در نوجوانان امروزی به سبب ترویج فرهنگ غربی، تأکید رفتار و کردار دلسوزانه، عدم توانایی ارتباط با دانش‌آموزان توسط دبیران و برعکس و توجه نداشتن دبیران به شغل به‌عنوان رسالت زیستی برشمرد.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
 (مدیریت پرتال)
021-66965119
تهران-خیابان انقلاب-پلاک951
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما