چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403  

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران ؛اعزام مبلغان ایام فاطمیه (س) با تاکیدات بر بیانات مقام معظم رهبری انجام گرفت

  • خلاصه :حجت الاسلام والمسلمین داود عزیزی رئیس اداره اعزام و توانمندسازی مبلغان نمایندگی تهران, از اعزام مبلغ در ایام فاطمیه (س) با محوریت تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران، در پی اعزام مبلغان خواهر و برادر این مرکز به استان تهران در مصاحبه ای مبنی بر تاکیدات مقام معظم رهبری بر مقام زن و جایگاه ویژه آن در اسلام پرداخت و ابراز کرد:مقام معظم رهبری در بیانات اخیر و در دیدار با اقشار مختلف جامعه بیان کردند:

"همانطور که قضایای اخیر علیه حجاب و اینها خیلی کار شد. مقابل این تلاش ها و فراخوان ها چه کسی ایستادگی کرد؟ خود زنها. امید دیگران این بود که این ها حجابشان را به کلی بگذارند کنار و همین هایی که حجاب نیمه کاره دارند به صورتی کلّی کشف حجاب کنند ولی نکردند".( سخنرانی مقام معظم رهبری 14/4/1401)

و هم چنین در قسمتی دیگر بیان کردند: "اصلی ترین نقش زن از نظر اسلام همین نقش خانه داری است. منتها مهم این است که خانه داری به معنای خانه نشینی نیست".(14/4/1401)

 عزیزی گفت: محور تبلیغ در امسال بر مبنای اصول بیان شده بود که این اعزام ها به دو روش حضوری و مجازی به نقاط مختلف استان تهران از قبیل پایگاه های بسیج، هیات های مذهبی، مساجد و.... انجام گرفته است. که مجموع آنها به 176 مبلغ برادر و خواهر می رسد و از این تعداد 137 مبلغ آقا و 39 نفر مبلغ خانم در بستر های مختلف به امر تبلیغ پرداخته اند.

وی افزود: فضای مجازی را می توانیم عرصه دوم زندگی افراد بنامیم که مبلغان و رابطه با فضای مجازی در سه حیطه : رصد و پایش، تولید محتوا، نشر و بازنشر در فضای مجازی فعالیت خود را انجام داده اند زیرا افراد امروزه خواسته یا ناخواسته درگیر این عرصه هستند. فلذا آثار و تولیداتی که در فضای رسانه ای و مجازی تولید شده محدود به زمان نیستند و میتوانند تا مدتی بیشتر دوام بیاورند و مورد استفاده قرار بگیرند.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
 (مدیریت پرتال)
021-66965119
تهران-خیابان انقلاب-پلاک951
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما