پنجشنبه 9 فروردين 1403  

print

معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی : سرمایه اصلی هر سازمان نیروی انسانی آن است

  • خلاصه :حجت الاسلام و المسلمین ثنائی با بیان اینکه نیروی انسانی هر سازمان، عنصر اصلی تشکیل دهنده و ثروت سازمان است. و این ثروت ها نزد این سازمان امانت هستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران حجت الاسلام و المسلمین ثنائی معاون منابع انسانی و پشتیبانی در دیدار با کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران گفت:امروزه جنبه قانونی قرارداد های کاری  مبتنی بر کارگر و کارفرماست اما باید بدانید امروزه نیروی انسانی هسته و عنصر اصلی سازمان ها هستند در واقع ثروتی به امانت نزد سازمان هستند که باید به نحو عالی از این سرمایه استفاده گردد

معاون منابع انسانی و پشتیبانی با بیان اینکه کار اصلی باید در راه رضایت خدا و جهادی باشد. نه برای رضایت مسئولان و افراد بالا رتبه در سازمان. کار خالصانه برای خداوند به بهترین وجه و صورت انجام خواهد شد. اگر توسط سازمان از افراد درون یک سازمان صیانت و حفاظت مالی و روانی شود افراد احساس کرامت می کنند و ایجاد این احساس، در بیشتر موارد دال بر تضمین عملکرد بهتر افراد درون یک سازمان است.

وی با بیان این که تمام مسئولین دفتر تبلیغات اسلامی در تلاش هستند تا امکانات بهتری برای تمامی کارمندان فراهم کنند اما این اقداماتی که انجام گرفته از نظر معاونت منابع انسانی و پشتیبانی کافی و وافی نبوده است. فلذا در تلاش هستیم که بتوانیم به امید خدا امکانات بهتری برای تمام کارمندان فراهم کنیم و این را از ماموریت های اصلی و ذاتی معاونت منابع انسانی و پشتیبانی می دانیم و در این خصوص همکاران ما در ستاد معاونت به صورت جدی پیگیر و در تلاش هستند تا این هدف که رفاه و تکریم  هر چه بیشتر همکاران دفتر است محقق شود .

حجت الاسلام والمسملین ثنایی در پاسخ به این سوال که نمایندگی های دفتر تبلیغات اسلامی سطح کشور امکان بهره مندی از امکانات دفتر قم را دارند یا خیر گفت: در قدم اول تلاش است برای تمامی کارمندان امتیازات مثبت در نظر گرفته شود اما اگر نمایندگی ها و شعب نیز به صورت مستقل  می توانند برای  همکاران خود این امکانات رفاهی و تفریحی و.... رافراهم کنند ما هم استقبال و حمایت خواهیم کرد .

 

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
 (مدیریت پرتال)
021-66965119
تهران-خیابان انقلاب-پلاک951
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما