جمعه 31 فروردين 1403  

print

در دیدار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران از مرکز آموزش های شهروندی شهرداری تهران مطرح شد؛

بررسی راه های همکاری دفتر تبلیغات اسلامی تهران با مرکز آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران

  • خلاصه :رویکرد مسئله محوری راهنمای بسیاری از مشکلات در سطوح مختلف است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران، در دیدار حجت الاسلام و المسلمین شیخ الاسلامی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با مهدی امیری مدیرکل آموزش شهروندی شهردای تهران  از همکاری و تعاملات فکری و اجرایی در موضوعات فرهنگی، اجتماعی و دینی خبر دادند.

شیخ الاسلامی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران در این دیدار ضمن معرفی بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: رویکرد مسئله محوری باعث شناسایی بسیاری از مسائل و مشکلات فرهنگی، اجتماعی و دینی کلان و خرد در عصر حاضر شده است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران بیان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی ظرفیت های گوناگونی در راستای برگزاری پروژه های اجرایی و آموزشی در زمینه های توسعه فردی و جمعی را داراست. این آموزش‌ها می تواند به دوصورت مجازی و حضوری انجام شود.

وی با توجه به شرایط مسکونی استان و گرایش مردم شهر تهران به برج نشینی بیان کرد: در تهران حدود 86 درصد از مردم به آپارتمان نشینی گرایش دارند و ایجاد کتابخانه های تخصصی در سطوح مختلف سنی برای منطقه های مختلف در این برج ها میتواند باعث افزایش آگاهی و سطح سواد فرهنگی_ اجتماعی مردم شود. وام اعزام مشاور به مجتمع های مسکونی، همکاری در آموزشهای شهروندی،برگزاری دوره های مرتبط شهروندی برای طلاب تهران، برگزاری نشست های هم فکری برای حل مسائل شهروندی مردم تهران از دیگر پیشنهادات مطرح شده در این جلسه بود.

مهدی امیری مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری استان تهران با توجه به سخنان زاکانی شهردار تهران و ضمن خوشامد گویی به عوامل دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران بیان کرد: تهران باید به عنوان الگوی جهان اسلام باشد و در این راه باید از تمام ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با توجه به شرایط موجود بهره برد.

وی در این دیدار افزود: برای رشد سطح اول و درجه بالاشدن نیازمند این هستیم که از اخلاق به رفتار مردم برسیم و باایجاد راهکارهای متفاوت بتوانیم این امر مهم را به مرحله ظهور در رفتار و اخلاق تمامی مردم برسانیم.

امیری افزود: شهرداری تهران توان انجام طرح ها و پروژه های گوناگونی را دارد اما با توجه تخصصی بودن بسیاری از مسائل و ریشه ای بودن مشکلات نیازمند این هستیم که این امور از سطوح کلان تبدیل به سطوح خرد شوند تنها در این صورت میتوان به صورتی جدی تر این امور را حل وفصل کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
 (مدیریت پرتال)
021-66965119
تهران-خیابان انقلاب-پلاک951
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما