جمعه 31 فروردين 1403  

print

در دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران ؛اولین باجه مجازی صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی راه اندازی شد

  • خلاصه :اولین باجه مجازی صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی توسط حجت الاسلام والمسلمین شهیدی پور مدیر عامل صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی در دفتر تبلیغات اسلامی تهران افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران ، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی پور در مورد ضرورت ایجاد این باجه گفت:دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران مراجعه کنندگان زیادی اعم از مبلغ، پژوهشگر، روحانیون و .... را دارد که با توجه به وجود صندوق قرض الحسنه در گذشته و خدمات مالی که انجام گرفته بود با درخواست های حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی جهت رفاه امورمشترکین اولین صندوق مجازی در نمایندگی تهران افتتاح گردید.

وی بیان کرد:خدمات قابل ارائه در این صندوق از قبیل صدور کارت تغییر رمز اول ایجاد اینترنت بانک سرویس پیامک و واریز هایی که مشتریان انجام میدهند را داراست و نیاز به حضور فیزیکی در قم ندارد. البته در صورت ایجاد امکانات بیشتر، خدمات بیشتری را ارائه خواهد داد.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی افزود: از آنجایی که شعبه های دیگر فیزیکی هستند نیاز به حضور مشتری جهت انجام خدمات الزامی است. اما در چند سال اخیر هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه تصمیم بر جایگزینی خدمات مجازی گرفته اند و تمامی خدمات را بدون حضور مشتریان انجام می دهد. این تصمیم با رشد و گسترش ویروس کرونا سریعتر به مرحله اجرا درآمده است.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی پور درخصوص تفاوت خدماتی نسبت به حوزویان با توجه به هزینه ای بودن پایتخت با سایر شهرها اعلام کرد: با توجه به محدودیت منابع صندوق قرض الحسنه برای ارائه خدمات به طلاب تهران؛ باید دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران رایزنی هایی را انجام بدهد تا منابع حوزه‌ها را جذب دفتر تبلیغات و تفاهم نامه هایی امضا شود که بر اساس آن می‌توانیم ارائه تحصیلات کنیم. سطح خدمات بستگی به جذب منابع دارد.

وی درپایان عنوان کرد: ضمن تشکر از تمامی کسانی که به دنبال رفاه و سلامت افراد الخصوص در زمان شروع ویروس کرونا هستند. امید است به یاری خداوند متعال بتوانیم خدمات این صندوق مجازی را افزایش بدهیم و در دیگر نمایندگی استان‌ها تاسیس کنیم. البته ناگفته نماند که تاسیس صندوق مجازی بعدی در نمایندگی جنوب شرق خواهد بود.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
 (مدیریت پرتال)
021-66965119
تهران-خیابان انقلاب-پلاک951
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما