شنبه 1 ارديبهشت 1403  

print

توسط دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران ؛

اولین دوره جشنواره به رنگ عقیق به صورت مجازی در سطح کشوری برگزار شد

  • خلاصه :اولین دوره جشنواره به رنگ عقیق با موضوعات مختلف در حوزه سبک زندگی اسلامی-ایرانی و در قالب داستان کوتاه و به صورت مجازی به همت دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران در سطح کشوری برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران مرتضی فراهانی  رئیس اداره برنامه ریزی و تعاملات سازمانی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران گفت: اولین دوره جشنواره "به رنگ عقیق" با موضوعات مختلف در حوزه سبک زندگی اسلامی-ایرانی و در قالب داستان کوتاه و به صورت مجازی در سطح کشوری، با معرفی اثر برگزیده توسط نمایندگی تهران به پایان رسید.

وی در ادامه گفت: این جشنواره با اهداف توسعه و ترویج سبک زندگی اسلامی، فرهنگ‌سازی و ترغیب و حمایت از نویسندگان توانمند در حوزه سبک زندگی اسلامی، تولید محتوا برای فضای مجازی و تولید متون ادبی در رابطه با سبک زندگی اسلامی، استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در دوران شیوع کرونا خصوصاً بهره‌گیری از ابزار فضای مجازی، رسانه و ادبیات، در تابستان 1399 توسط اداره برنامه‌ریزی و تعاملات فرهنگی طراحی و برنامه‌ریزی شد.

رئیس اداره برنامه ریزی و تعاملات سازمانی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران  گفت: تقریباً تمام مراحل جشنواره توسط کارمندان نمایندگی تهران و با کمترین هزینه در دوران دورکاری همکاران در فضای مجازی انجام شد. فعالیت اجرایی جشنواره به شکل رسمی از اواسط آذرماه آغاز گردید و فراخوان‌ها در فضای مجازی در چندین نوبت انجام شد. به دلیل استقبال خوب مخاطبان از جشنواره، مهلت ارسال آثار چندین‌بار تمدید گردید و نهایتاً 30 بهمن‌ماه به عنوان روز آخر دریافت آثار تعیین شد.

فراهانی در ادامه افزود: حدود 350 داستان از سوی دبیرخانه جشنواره دریافت گردید. فرآیند اولیه داوری آثار از اواسط بهمن‌ماه آغاز گردید که تا پایان بهمن‌ماه حدود 70 اثر به بخش نهایی مسابقه راه یافتند.

وی در خاتمه افزود: پس از پایان مهلت ارسال آثار، داوری نهایی آغاز گردید که از میان این 70 داستان، 30 اثر جهت چاپ برگزیده شدند. در پایان از بین این آثار، داستان "یادت میماند؟ بگو نمیدانم" به عنوان برنده نهایی جشنواره انتخاب گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
 (مدیریت پرتال)
021-66965119
تهران-خیابان انقلاب-پلاک951
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما